Monday, October 10, 2011

Kazi Ploae si Specii feat Dj Limun - Maimute de strada (Audio + Versuri)




Versuri

Scarlatino…(aha, yoyo)…sa moara copii mei…bum bum bum bum
bum…PRAAAAAAA!!(toata ziua, pe interval ca gorilla!)

[Chimie]
Iti intru-n timpan ca big bang
Big bang la impact
Deschide usa, un party privat de tripati
Iti place pipa
Tii fetele-n pat ca gripa
Muzica mai tare, toate muzele in prim plan
Uita cum isi misca limba, sticla
Invarte toata noaptea zici ca e DJ la pick-up
Cre’ ca am vazut-o si pe fii-ta
Toarna fara frica-n ea de zici ca n-are ficat
Sora-mea mai mica are ulcer
Spune: “Fratioru’ da ceva ca sa ma urce”
Apoi: “Sunt obosita da-mi ceva ca sa ma culce”
Toata lumea-i varza nici nu vede cat de mult cer
Am paralizat, da’ berea curge
Fac din apa vin, acuma pune-ma pe cruce
Constiinta alterata fara cuget
Ce-odata disparuta nu mai poate sa ne-ncurce

[Kazi]
Check it, smecher in judet ca Tony
Vezi ca visul romanesc e cosmarul Europei
Slava Domnului ca sunt ateu!Am motive,
Sa scuip pe microfon pana incepe sa vomite
Am un cerebel ce cere beri
Beau 4 beri, beau 5 beri, beau 6 beri
Si asta am facut si ieri
Rapperi inculti au ajuns mult prea departe, da-i am ca target
Mari decani(?) c-am de toate ca un supermarket
Ma injuri pe net, WOW!, cat esti de puternic
Da-te-n p**a mea de penguin schizofrenic!
Cel mai istet baiat, stapanul tau e clasic
Cu-n picior in Europa si-un picior in Jurassic
Multimea solitara, esti ce faci nu ce pretinzi
Dai vina pe parinti, da’ ramai tot un pui de comunist
Fii isi cauta tatii, tatii isi cauta fii
Ca vrei sa fii parinte, da’ nu vrei sa-ti cresti copii
Dau vina pe mine, sau asuma-ti fapta
Da’ daca te toarna garda dormi pe circa toata noaptea
Kazi Ploae si Specii, nimic in rest
Suntem foarte sus, am aruncat ultimu’ sac de lest

[Dragonu’ aka 47]
47, raman de cartier
Cu berea si LSD-u’ in frigider
Caracteru meu infect, demisec, e lent
Da’ ma simt excelent
Si omnipotent
Dati drumu la gratar ca nu mai pot de foame!
Sa moara mama, Fluture treci la platane
Cu ciuperci mexicane, joint-uri babane
Baga, fac rap, cut dupa cut
Ca sa vada martalogii cum dam morti din cap
C-am semnat, iar m-am drogat alarmant
Caldabat, ma trezesc beat, si-s vomat, si-s pi**at
Si iau de la cap ca sa scap de c**at
Dragonasu’, ma stii fac versuri
Din Brigada cu Chimie ca Elena Ceausescu
Special Kappa House, cearcane ca Nes’u
E altfel mersu’ cand o arzi ïntr-un Lexus…
 

About the Author

Have a good day/night!

0 comments:

Please no spam! Remove comment!

WARNING !

This site does not host any media file or any other file which might be under the influence of copyright. The links on this site lead to other sites! Not responsible for accessing and downloading files from links that lead them! Accessing links on this site, and downloading files from these leading assume your responsibility !!!

Labels

Info Download Video Oameni Jocuri Amuzament Romania Muzica Torrent FileList.ro Hip-Hop Stiri LG YouTube Bani Imagini Bacau Hack Software 2014 Auto PC Fotbal 2012 AI DE PLM Rapperi Filme Made in Romania FOR LIFE Arta Internet Cocalari Telefoane Muzica Adevarata Trailer Windows Blogger Tehnologie Artisti Copiii Online Servicii Online Fashion Facebook NU in Romania America 2013 Muzica de kkT TV Vedete Culinar Picture of the Day Animale Poza Zilei RObotzi Pitzipoance Sport Bani Pe Net Loto 6/49 Monden Slots Games Pack Sezonul 4 Sezonul 1 Sezonul 2 2015 Filme XXX JapKa Politia Seriale Online Stiinta Tutorial Underground HH Evenimente EA Sports Europa Evenimente Bacău Negative Religia Album Android Bancuri Civilizatii Gangsta-Rap Istoria Planete Subtitrari Droguri Naturist Promovare HH Concert Google Masoneria Natura Scoala Sezonul 3 Apple Microsoft Politica Samsung Adolescenta Counter-Strike 1.6 Fructe Pronosticuri Romani au Talent Sex Sexy Toshiba Pariu cu Viata Tatuaje Templates China Update Anglia Manele Subway Pub Cultura FIFA 07 Online Inventie Made in China Realitatea Rock Serials Elevi Rusia Satana Simulator System Requirements Warcraft III: The Frozen Throne 2017 3D Audio Club Zebra Documentar DozaDeHas Franta Gadget HTML Italia Medicamente Mobile Poker Racing Rapper Cocalar Reclama Afaceri EA Mobile Interviu Motociclete SKIDROW Sistem de operare Tigari WWE .dll 2016 Alcool Asus BeatBox Bulgaria Cartea Recordurilor Cool Driver England Las Fierbinti Mac OS Maps Warcraft Mircea Badea The Stage Valentine’s Day AdSense Antarctica Avioane Balul Bobocilor Box Casa de Cultură Bacău Crack FIFA Farse FreeStyle Gameloft Gepex Park Germania PSP Rasta Razboi Statusuri Terorism Trafic de Acte Twerk Team Twitter Versuri Videochat WebDesign Zodii eMachines 2018 ACTA Anonymous Basket Bauturi Bere Biletul Zilei Camera ascunsa Club Kremlin Crestin-Ortodox Dancing Fonturi Glu Google+ Handbal Linux MPC Micron Rezumat Setari
Subscribe on : YouTube

Statistics

Blog Archives

Copyright ©

Copyright ©
Proudly Powered by JK07.